Monday, November 11, 2013

Zilele regelui - Filip Florian


De ce Doamne iarta-ma nu am citit nicio carte de Filip Florian pana acum! Asta am tipat dupa primele 2 pagini din "Zilele regelui". Sunt atat de multe lucruri de spus despre aceasta carte incat imi vine foarte greu sa aleg din ele. Pot sa va spun ca de o perioada lunga de timp nu am mai citit o carte pe care sa nu vreau sa o termin. Chiar am trait sentimentul ca nu vreau ca aceasta carte sa se termine vreodata. Si asta in conditile in care unele fraze depasesc jumatate de pagina in lungime. Asta ca sa intelegeti cat poate sa scrie de bine acest om. Ma opresc aici cu speranta ca v-am facut curiosi, asa cum am devenit si eu cand "Zilele regelui" mi-a fost recomandata de o prietena careia am sa-i multumesc mereu.

No comments:

Post a Comment